reklama

"Do tela, do kože, do duše"

Moje myšlienky sa prelínajú s predstavami..a tak si tu sedím a vnímam.. čo by som dala za to byť na inom mieste, nie pod neustálym tlakom, bolí ma hlava a to prázdne nákupné centrum, mám pracovný víkend, žiadna príroda a opekačky, prvé osy, čo sa prebúdzajú a lezú do sladkých kornútkov.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

a to slniečko, čo tak dýcha dobrou náladou, moje predstavy o budúcne, o prechádzkach počas teplých letných večeroch, už som tam a s ním, letné šaty, veľké náušnice, slnečné okuliare a balerínky, nádych a výdych, cítim to šťastie v srdci už teraz mi skáče od radosti. potom si dám svetrík už sa ozimí. Chuť bieleho vína a nekonečne veľa bozkov. Nočné prikrytie, keď sa odkopem ako teraz, keď si myslí, že neviem. Veľa plánov, ktoré si šepkáme, aby ich nepočul nikto, aby nič nezabránilo. Ach, ako ľúbim.. Teším sa. Na prichádzajúce..Na všetko.. Na Veľkonočný výlet do Berlína, na reč, ktorá bude šprechovať, a ja sa naučím nové, na pamiatky a ubolené kolená. Na lásku a momentky, ktoré si chcem vryť "do tela, do kože, do duše..." Na môj prvý let lietadlom, čo ma čaká, maminka a ja, my dve a vidina bratčeka na letisku, objatie a radosť. Ovocné šaláty a večerné grilovanie už čoskoro. Hnedá pokožka, slanosť mora, čajky a pristávajúce lietadlá. Zbytočné suveníry a nové zážitky, fotky na skalách a západy slnka. Na festivaly, na melódie, nepoznané aj poznané, na tančeky na tráve, na pivo v plastových pohároch a na nekonečné noci.. Na to, že aj keď sa veci menia, nedovolím zmenu úplnú, na to, že nedelné obedy s rodinou budú mojim dobrovoľným záväzkom a nenechám ho odísť, nikdy úplne.. Na vlastnú spáľňu, na fialové steny, a obrazy Paríža, na kvety na obliečkach a noci keď sa zobudím v tesnej blízkosti. a to všetko sú len "úlomky, čo sa zachytili o mňa" v mojich predstavách a ja sa teším ako sa mi "zaryjú do tela, do kože, do duše"..

petra pupakova

petra pupakova

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

a ostatná doba mi ukázala cestičku, ktorou sa uberať mám a chcem, a možem a ďakujem niektorým, ktorí sa o to pričiňujú a podobné klišé, lenže to klišé ani by ste neverili akú silu má... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu