reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
petra pupakova

petra pupakova

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

a ostatná doba mi ukázala cestičku, ktorou sa uberať mám a chcem, a možem a ďakujem niektorým, ktorí sa o to pričiňujú a podobné klišé, lenže to klišé ani by ste neverili akú silu má... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

májovo

petra pupakova

májovo

a každé ráno chutí tak inak..

  • 14. apr 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 721x
  • 0
"Do tela, do kože, do duše"

petra pupakova

"Do tela, do kože, do duše"

Moje myšlienky sa prelínajú s predstavami..a tak si tu sedím a vnímam.. čo by som dala za to byť na inom mieste, nie pod neustálym tlakom, bolí ma hlava a to prázdne nákupné centrum, mám pracovný víkend, žiadna príroda a opekačky, prvé osy, čo sa prebúdzajú a lezú do sladkých kornútkov.

  • 5. apr 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 859x
  • 0
keď príde láska..

petra pupakova

keď príde láska..

  • 4. apr 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 530x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu